Alla inlägg den 12 april 2009

Av Lotta - 12 april 2009 10:59

i strålande sol hundarna sprang som tokingar kameran hade matte kommit ihåg,Husse la ut lite sök på bollar som hundarna var jätteglada att få hämta hem......

Av Lotta - 12 april 2009 08:29

ja gänget som umgås,vi träffas och äter gott dricker gott pratar strunt osv,det var så lugnto stillsamt alla vart proppmätta efter maten påskmat de var så gott mmm trevligt hade vi ingen som vart överförfriskad hm de brukar faktiskt kunna bli ngn,hundarna trötta idag Zebban sov till jag vakna kl8 och det händer inte ofta det är jobbigt att va på fest.Tillbaka till mitt förra inlägg det är inget speciellt som hänt mig just nu,men det är ju så finns folk till allt och man kan inte vara ödmjuk mm.Jo förresten en sak hände i veckan och jag hade väl inte en bra dag,gick ut med hundarna på em möter en tant (60år) hon har en hund some så gammal orkar knappt gå,och ni som har en flat hur glada dem kan bli Zeb e duktig om ingen pratar just med honom utan bara bara säger hej till mig ja ni vet ett vanligt möte men hon säger hej zeb  e du en glad hund vart på zeb tror att han ska få hälsa och  blir då jätteglad o drar i kopplet lite grann till jag säger åt honom du kanske behöver kontakta milan hundpratarn säger kärringen då  vilket då ja svara skulle inte tro att det behövs och hon har sagt mycket konstiga saker genom åren till mig,va fan man behöver väl inte hälsa på hunden o prata med den räcker väl att säga hej bara.Sen var jag arg på ngra andra bloggar som jag läst men absolut inte på dig Lotta el Thina.Ha en bra forsättning på påsken ska jag ha idag ska vi äta rester från gårdagen blir gott sen bara njuta i solen igen.......

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards