Alla inlägg den 14 april 2009

Av Lotta - 14 april 2009 22:15

och annat smått o gott,som vaddå ja har jobbat till  kl2,räckte gott o väl idag.Gick en bra runda med dogsen när jag kom hem,hundarna jättetrötta efteråt.Åkte o träffa Thina Linda och Irene vid ½6 skulle apportera lite,jag kasta ngra markeringar åt alla,Zeb var i sitt esse pep och hade sig vid trädet,vi la ut ett sök,Linda la ut ngra dummisar på en stig Zeb skulle gå vid sidan och inte röra och sen kom det farande runt om oss också men det klarar han bra.Att han alltid ska fjanta lite när han hämtar första dummin sen kommer han in med dem,vi höll på i ca 2tim.

sen bad jag dem vara med på en platsläggning med tanke på kommande tävling,gick inte bra alls Zeb reste sig efter 10 sek skulle till Vilja o leka  gick tibax o la om reste sig igen o skulle till mig lyfte honom tibax då låg han still Thina kasta både det ena o andra tom choklad kaka och en kam ja allt går ju och hon gick o sprang förbi dem då låg han kvar hm lördag säger jag bara oj oj vilket fiasko,jaja de e bara o köra och ta lärdom av dagen.Gjorde även ståendet inkalnning läggande u g som gick bra.Sen gick vi en liten kissväng innan vi skulle åka hem va hitta dem då då jo ett dike ja inte bara ett flera som dem bada i lukta inte så gott i bilen hem bläää.Tack tjejer för idag var kul även om det inte går så galant!!!!!


Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards