Alla inlägg den 8 april 2009

Av Lotta - 8 april 2009 17:21

Av Lotta - 8 april 2009 17:01

Oj nu va de visst ett par dagar sen jag skrev ngt,har inte hänt så jättemycket....nja ngt har vi väl gjort igår var vi och träffa Linda med hennes hundar och apportera lite,Thina skulle också kommit,men hon mådde inte bra så hon hoppa Hoppas du kommer nästa gång,de var riktigt kul,jag  kasta  ngra markeringar åt Lindas hundar,Zeb satt brevid mig hela tiden och ryckte i honom ngn gång annars tycker jag att han var duktig.Var ganska nöjd med det vi gjorde har ju ändå gått framåt tycker jag,inte riktigt dem där ingångar som han gjorde förut,Linda kasta dummisar hej vilt runt om oss när vi gick fot,ngt het men hon visade hur jag skulle få honom att gå brevid inte före mycket bättre då.Alla tre hundarna satt kvar när vi la ut ett sök en bit där ifrån,när vi gav oss iväg hemmåt så fråga jag Linda va klockan var och jag höll på att raMLA baklänges vi hade hållit på i 2 tim inte så längr kanske tycker ni men det kändes som att vi bara vait ute i 1tim,ja så kan de gå när man har trevligt sällskap o ch har kul....Vi kör väl igen på tisdaG tjejer???????

Idag har jag jobbat åkte hem o hämta hundarna och träffa Sussa o King i skogen skönt med en långpromenad,la ett litet närsök åt Zeb tog det bra,men de blir sämre resultat när Jessie e med ngn sorts konkurans kanske....Jessie hon hängde med jättebra idag och hon e nästan som ett plåster på mig(om zeb kunde få ett halvt sååå) och hon blir så glad när hon träffar Sussa sitter nu i soffan o har de riktigt skönt i värmen,vart lite ruggigt på slutet spöregna.Ha de bra alla hopa..........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards