Direktlänk till inlägg 3 april 2009

träff med Ingela

Av Lotta - 3 april 2009 16:36

Åkte ner till bruksa vid middagstid,hade bestämt med Ingela,skulle se om hon kunde hjälpa mig med LF,kan väl säga att ja skäms efter hon sett oss felet jag gjorde har jag tänkt på men inte gjort ngt åt eller ja vet inte hur jag ska förklara,hon visade hur hon menade och vi gjorde efter funkade faktiskt bra.....Ska bara göra det nu och sen inte glömma belöna när han gör rätt....Gjorde ngra PL med dold belöning gick bra,Ingela tittade på läggandet ståendet o inkallning med var lite putsning på 2 av dem,så bra det är när ngn annan ser vad det är man behöver träna på,sånt som man kanske inte ser direkt själv.Fick PM idag på vår debuttävling vi var bara 4 st i LK1,ganska skönt då går de fort slippa vänta så förbaskat länge o bli ännu mer nervös....bbrrrrrrrrrrrrr usch magkänslan igen.Nej nu ska jag ta fredag o bara slappa ta mig en kall öl när S kommer hem,imorrn är de jobba som gäller ja hela helgen föresten.ps:lyckades att tvätta ett förnster och byta gardiner på fm så nu har vi de fint i vårt sovrum.

Krrrraaaammmmmmm Lotta

 
 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

3 april 2009 22:16

åååå så spännande med tävling på G:) wii, å vad skönt att det bara var 4 st med. jäädrans vad jag ska knipa tummarna:) Juni ska på träningstävling imorgon..å jag e lika nervös för det;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards