Direktlänk till inlägg 21 april 2009

ledig dag...

Av Lotta - 21 april 2009 22:18

skönt med en ledig dag,vaknade kl 6 gick upp drack kaffe kollade på lite news.Hör o häpna gick o la mig igen vid halv 8 skulle läsa lite somna om som en liten gris till kl 10 o hundarna sov med....när hände detta.Lite stressad blev jag hde ju tänkt åka till Linda en sväng men det fick skjutas upp till imorgon,skulle ju även  tiil vårdcentralen med Cecilia.Damsög o torka golv hann jag med innan det.Efter mat och en kissprom med dogsen ¨så satte jag mig i soffane en stund skulle bara slappa en stund innan jag gick på o tvätta fönster SOMNADE igen vad är det med mig vaknade halv 5 hela em förstörd,inte vart mycket gjort idag inte.Tog Zebban och gick ut en sväng hade lite träningslust iallfall,under prom la jag ett sök som vi gick ifrån han skulle få ta det senare.Tränade alla moment under prom,la sig inte första ggn på läggandet,fick visa då slängde han sig i backen sen.PL la mitt i en korsning i elljusspåret tänkte väl att ngn hund kommer det väl jodå dök upp en man med nakenfisar 4st gläfste o hade sig,men han låg kvar fick ta bollen bakom.Ståendet o inkallningen gick bra.LF också skaplig tycker jag,mycket bättre kontakt än förut.När vi närmade oss söket såg jag på honom att han kom ihåg det,kom en annan hund den såg han inte ens åt fast det var grannen.Sökte och kom tibax till matte höll kvar tills jag sa loss.Nöjd med träningen.nu e de sovdags igen ska se om jag kan sova nu blir säkert en dålig natts sömn ....natti natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards