Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Jag vart kär idag!!!!!!!

Av Lotta - 12 februari 2009 20:28

Usch ja idag jobb o slit,och svinkallt va de.Desto roligare att åka o träffa Sussa o Thina efter jobbet och träna hundar.Full fart var det från första början,går väl så där,Sussa hjälpte mig lite med Linförigheten,gick bättre längre vi körde positionen vart bättre och kontakten också,lyckades att belöna riktigt bra ett par ggr,ja e så sen med det ja märker det själv.Sussa träna rutan gick tydligen riktigt bra idag skönt,Efter ett tag så fick hundarna släppa loss lite.Oh jag fick träffa en riktig snygging honom ska du va stolt över Thina riktigt avundsjuk vart jag.Bildbevis kommer, inte kanske så bra bild men han var ganska så nyfiken på King o Zeb som sprang o busa.Jag vart helt kär i honom och så go o härlig,ja inte mer kär i honom än vad jag är i mina egna men han var jättefin och inte konstigt att det gått bra på utsällningar.Ska luta mig bakåt i soffan nu hundarna sover som grisar efter kvällsmat och långrunda..Ha de gott längtar till helg men det är inte långt kvar nu.......

 
 
lotta med junis o colis;)

lotta med junis o colis;)

12 februari 2009 21:27

ska bli kul att se snyggingen:D

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Thina o  hundar

Thina o hundar

12 februari 2009 21:38

Åh kul att du blev kär. Han är underbar. Ja det var fjärr med Bella o här var det 20 meter. Vi övertränade lite. Tack för idag. Det behövde jag även om det inte blev så bra träning med en överhettad Bella. KRAM

http://goldenmudi.info.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards