Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Lotta - 20 februari 2009 11:41

internet fungerar inte de hakar sig,anpassar bilder och sen sparar men de blir inte sparat........

Av Lotta - 20 februari 2009 10:16

Vaknade tidigt,kan inte sova när det är så fint väder.Therese va också vaken kunde inte heller sova,Följ med mig ut på en långisoch det gjorde hon.Vädret var underbart vi som trodde att vi skulle frysa men solen kom fram och värmde oss så skönt.Härligt att gå och prata lite själva finns inte så mycket tid till sånt nu för tiden,antingen pluggar hon el annars så e pojkvännen med och då blir det ju inte samma prat.Vi var ute i 1½tim så idag har hundarna redan fått sin promenad behövs endast kortisar sen.Zeb o jag ska på lydnkurs på em också så idag kommer vi nog va trötta när kvällen kommer.Kvällen kommer nog att tillbringas i soffan framför tv-n de ju final på spåret och sen gläpper vi nog lite på lets dance.

LOTTA kom ju på att Therese hade själv bilder på klänningen i sin mobil så hon la in dem i datorn så här kommer det en bild på den,kanske inte världens bästa kvalite.Lägger in lite bilder från igår när vi träna lite sök också..Har fått PM till utst nästa helg också usch ja får en klump i magen direkt och tänker varför har jag anmält mig dit för???Dålig tävlingsnerver har jag måste jag erkänna hm

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards