Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Lotta - 8 februari 2009 14:44

vart lite sentimental,upptäckte att det stod på höger sidan av bloggen vad jag skrev för ett 1år sedan och det första som kom upp var ett kort på hundarna vad kontsigt ja hade skrivit lite om Jessiegumman,gick tibax ännu längre och då kom det upp ett kort på dem båda 2 och Zeb ä nog bara 3-4mån,oh så fort tiden går.Nu blir han 2år om några månader.Linda o Thina kom förbi igår på em direkt efter jag kom hem från jobbet,dem hade varit på medlmöte på flatklubben östergöt,jodå så nu kan man säga att man e sekreterare iden klubben ska bli kul,roligt att det är några man känner nu,och att det blir lite närmre till mötena och att Linda o Thina e med också.Gud va tråkigt jag tyckte det var att jag inte kan vara med på flatshowen  och den här ggn kan jag inte gnälla på jobbet,nej ni jag ska på SPA vi är bjudna utav Stefans firma,ska bli kul att bara han o jag ska åka iväg att göra ngt det behövs ibland.Har lite att göra nu skriver kanske mer ikväll.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards