Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Lotta - 18 februari 2009 21:29

Vet att jag skrivit det förut men vad skönt det är att det är ljusare längre ända till halv sex härligt härligt...

Gårdagen flöt på bra,var på 2affären med balklänningar hittade en i nr 2,Therese prövade 6-7st  guldfärgade dem flesta någon grön men när hon satte på sig en i rött så sa jag det att den där e perfekt och lite tveksam som hon alltid är när det gäller kläder så stod hon o speglade sig ett tag sen säger Oskar att du e så fin så jag nästan får en tår i ögat och det skulle han ju inte ha sagt för då ser Therese att mamma e på gång hon också,gud så blödig man e inte så attjag stod o böla men ögonen vart lite suddiga,men det var ju för jag tyckte att han var så rar som sa så och sen givetvis för att det stämde,så nu e de det klappat o klart iallfall och skor köpte hon också ett par i silver med pårlor.Sen försökte expediten lura på oss en sjal som tillhörde klänningen och ett halsband i strass det skulle vi tänka på vart ett STORT HÅL  i min plånbok ändå,usch så dyrt.Tur att det är 3år till nästa student.Tog ett par kort på klänningen men hittar inte usb kabeln till mobilen får se om jAG hittar den.

Annars flyter allt på träna lite med Zebban igår kväll apporten,o position gick bra tycker jag specillet app att han håller kontakt med mig ända tills apporten e under hakan.

Idag har vi haft vilodag jag har  bla jobbat och sen ikväll var jag på fackmöte.Cecilia min yngsta lilla tjej ja så liten e hon inte heller längre fyller 16 i sommar har tagit hand om hundarna idag varit ute med dem sen hade dem fått ett varsit tuggben att ligga o gnaga på så dem e trötta nu ändå och ligger sover nu.Ska gå och lägga mig o läsa nu såskönt såå.Natti natti o hade så bra.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards