Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Lotta - 5 februari 2009 21:59

Fick ett paket på posten stack o hämta hem oh va vad de jo våra fina dummisar med kaninskinn,hem o prova,kan väl säga att först va de väl inte så populärt men till slut så vart skapligt,sänder med ngra bilder.

Av Lotta - 5 februari 2009 15:38

Nu e jag lite trött vakna halv 8 sovmorgon,ut med dogsen efter en kopp kaffe,hem käka frulle röjde i huset och insåg vad jag har blivit lat eller prioterat bort städning och gjort annat jaja idag skulle det röjas,kl var snart 11 när man sätter igång men hann med mycket,iväg med bilen och Zebban i hämta upp Sussa o King ner till bruksa och tränADE,vi började med att jag kommenderade henne allt gick jättebra fram till rutan Kingen kan ju vara lite pipig och då vart han det så Sussa gick och satte upp honom.Då va det Zebbans tur han var lite för taggad i början så det tod en stund att komma ner på jorden så att säga.Ngt jag märkt att jag måste träna är på nya platser med nya ljud oh va var okencentrerad i början ja faktiskt lite hela tiden,E22 ligger ju en liten bit från bruksa man ser alla bilar o så ibland var det ngn lastbil som lät konstigt,Sussa filma oss under lingörigheten (tyvärr var den för stor att lägga in här och jag vet inte hur man gör för att förminska)ser skapligt ut tycker jag men man ser att han är lite ljudkänslig snön knAstra lite när sussa går omkring o filmar det reagerar han på först,sen är det ngt annat när vi ska göra en högersväng,men som sagt mycket att slipa på men roligt är det.Nu har jag precis kommit hem och ätit kroppkakor med skirat smör o lingonsylt,ska luta mig tibax en liten stind nu.BAY BAY...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards