Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Lotta - 2 februari 2009 19:27

Att det är ljust till nästan klockan 5,vad skönt tyckte ändå om vädret idag solen hur länge sen är det man såg den.Idag har vi tagit en liten vilodag från träning ja rent lydnadsmomentmässigt vill säga.Prövade att kolla backa utan hjälper och han backa 4 steg oh han ser så gullig ut i ansiktuttrycket när han gör det,får se om man kan få mannen i huset att filma det.Annars gick vi en långprom nu ikväll och det var jätteskönt,Zebban är jätteduktig att ha lös i elljuspåret kommer folk i stora klungor och springer förbi och han går jättefint brevid mig,vi mötte andra hundar ropade jag på honom och kom som ett skott,det är skillnad med jessie det,oh vad arg man blir när dem försvinner hon gjorde det häromdagen när vi var ute och hon fick gå lös(kanske skrivit det förut har stora funderingar på om jag fått ngn lätt demens)hon var iallafall borta i 20 min och det har hon aldrig varit förut i sitt hela liv har räckt att jag stannat upp så har hon dykt upp och undrat var jag är,jaja hon hade mycket att bajsa dagen därpå så att säga usch på sig man hinner ju att tänka så mycket också innan hon kom tibax och mörkt hann det bli.Nej nu ska jag umgås med the family ha de gott job imorgon igen........Lägger in lite bilder från gårdagen långis med sökuppgift.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards