Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Lotta - 1 februari 2009 10:12

Igår vid lunch gick Zebban o jag ut för att träna lite lydnad,ville kolla lite hur långt vi kommit.Gick till en allmäning en bit bort,det vart en störningsträning hundar som stod på sina tomter och var avundsjuka på hur kul vi hade dem gläfste och pep men Zebban han höll sig hos sin matte vilket jag är jättenöjd med.

Inkallning:Farten har han, finputsning med ingångar annanrs är det okej.

Läggande u gång:Här har det gått framåt kastar sig ner vid sidan och jag kan gå 5-6 steg ifrån honom ligger även kvar när jag kom tibax.

Linförighet:Vårt stora problem går korta sträckor,svårt att hålla kontaketn men det går framåt här också.

Stående u gång:Stannar har faktiskt inte sett att han tagit något steg alls,kan gå 2-3 steg ifrån.

Jag var jättenöjd med träningen idag och vi hade så kul,vi hade kommit en bit ifrån koppel o vantar som jag lagt ifrån mig i början av träningen,skitbra satte Zeb och vi gjorde 3 linjetag och han kom tibax med alla grejor rakt ut och rakt in.Som ni förstår så var jag över lycklig med allt som bara föll på plats idag på träningen,vet att det osar lite skryt men jag var jättestolt över honom ny plats som vi tränade på och allt bara funka.

Missade tyvärr samträningen idag i ridhuset,hade precis glömt det vilket gjorde att jag vart sur på mig själv.Tack tjejer ändå för att ni slog en pling..Ha de gott everybody......

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards