Alla inlägg den 1 april 2008

Av Lotta - 1 april 2008 16:41

Jobbade länge idag pga att jag var på kurs,tur är väl då att man har barn som kommer hem tidigt.Kände bara att jag måste ut i det fina vädret så ja ringde Marie och hörde om hon ville följa med o gå en långprommis,döm om min förvåning när hon sa javisst hämtade henne och sen gick vi en lång o skön prommis i Löfstad.Tränade Zeb korta pass under promenaden han börjar bli så duktig på stoppsignal 4 utav 4 ggr klara han det sen kände jag att jag måste sluta så han inte misslyckas,annars typiskt mig att hålla på för länge.Och kontakt övningar tränar vi också han e så gullig min lilla kille,e så stolt över honom,tänker på hur Jessie var när hon var lika gammal som honom ODRÄGLIG i vissa situationer,men men det var ju att jag inte visste bättre,tack vare Sussa bussa så har jag idag en jätteduktig tjej,Sussa har stöttat mig och hjälpt mig med allt jag har behövt hjälp med.Jag vet också att Zeb är en helt annan hund men ändå så tycker jag att han e sååå duktig va jag skryter men jag tycker bara det.Sen har jag inte blivit lurad en ända gång det är nog första gången på många år som ja inte blivit det.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards