Alla inlägg den 3 april 2008

Av Lotta - 3 april 2008 17:21

Äntligen en ledig dag,känns som det var evigheter sen,har det ganska körigt på jobbet just nu med nya scheman och planering,svårt att släppa det när man kommer hem.Nu e det snart dags för premiär utställning usch ja börjar bli nervös varför vet ja inte det är ju inte ens jag som ska ställa ut Zeb.Pratade en kortis med Linda förut,vi bestämde att vi skulle trimma honom lite på morronen när vi kommer fram till Mjölby,det är bar lite ans som behövs.Förövrigt har jag tränat honom idag på kontakt o inkallningar,gjorde även ett linjetag men det gick inget bra fan jag blir så frustrerad att det inte funkar med apporteringen.Inomhus går det bra,jag vet inte vad jag gör för fel,tycker att jag gör som Annelie visat och efter böckerna man läst.Jajja får inte deppa ihop nu det finns ju andra saker som fungerar,stoppsignal är han ju jätteduktig på idag på promenaden så fick jag stopp på honom när han skulle ta sig ett dopp i en ngt skitig dypöl,ja tänkte nej.... du ska ställas ut i morgon skönt att det lyckades iallafall och då vart det bollen som belöning.Tog lite bilder på dogsen när vi var ute i fina vädret.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards