Alla inlägg den 16 april 2008

Av Lotta - 16 april 2008 19:36

Ja ha nu e det onsdag och ledig imorrn....skönt.Åkte och hämta Jessie idag,Mamma har lite problem med benen ibland så jag ville inte att hon skulle bli sämre,hon luktar fortfarande gott iallfall märkte jag på Zeb,här måste stenkoll ett tag framöver.Sussa o jag träffades entligen i månd em,i löfstad,hon hjälpte mig lite med apporteringen,först fungerade det inte om jag gör som andra har sagt o visat,men blir jag lite roligare,då kommer han faktiskt fram med dummisen iallfall,jag menar då inte att det skulle vara fel att vara lugn och sansad,men jag prövade med ngt annat och då kom han.Sen var det lite passivitets övning när dem andra fick jobba lite och jag gick iväg och gömde saker,Zeb stod still iallafall vid trädet och inte åt p¨å allt möjligt han kom åt.Nu måste jag lägga ner mer tid på det också annars kommer man väl ha en hund som blir tokig vid trädet vartefter.Just nu känns det som det kommer bli en lydnadshund för det är han duktig på,jaktprov känns VÄLDIGT långt bort.Usch vad pessimistiskt det lät men så är det ibland,kan inte vara uppåt jämt.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards