Alla inlägg den 13 april 2008

Av Lotta - 13 april 2008 19:25

ja hinner inte med riktigt nu allt går så fort,idag har allafall Zeb o jag varit på lydnadskurs och den går bra han e så duktig ibland tappar han koncentrationen men det förstår jag för idag gjorde vi gästspel i en annan kurs.Det var ganska skönt att gå på kurs på fm för en gång skull,mycket kontakt övningar inkallningar mm.Veckan annars har flytit på bra,Jessie var jag o lämna hos Mamma i onsdags börja märka på Zeb att han var intresserad hmhm ja här ska de inte bli några valpar iallfall,så nu får hon bo i stan ett tag men det går nog bra,de har hon ju gjort förut.Suss längtar ja efter så ja dör snart har inte haft tid att träffa hennne sen innan påsk,ska de vara så här.Förövrigt så tränar jag lite blandat och det går lite blandat apporteringen funkar inte jämt och då ska ni veta att det är inte så att jag tjatar ut det det blir knappt en gång i veckan,Annelie kommer väl att tycka  att man är oduglig som hundtränare,men jag vet inte vad jag gör för fel bara.Nu ska jag sätta mig och sy lite see you later alligater.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards