Alla inlägg den 21 april 2008

Av Lotta - 21 april 2008 22:25

Lydnadskurs hos Linda utan hundar,vi tittade på film om hundsignaler och hur man tränar allmänlydnad och hur viktigt detär att man har det på sin hund.Sen fika vi och pratade lite allmänt om detta,dem andra deltagarna hade haft läxa,men inte jag för jag var ju inte med sist.Men det var givande kul att höra hur andra har det med sina hundar osv.Vart lite sugen på att testa att lägga ett spår åt Zeb men nu måste jag först och främst ägna mig åt passivitet så det kommer bli söndagens hunduppgift.Undrar hur länge jag kommer att få sitta i skogen jaja får hoppas på fint väder och så får jag väl ta med mig något gott till fika och en bra bok.hmhm ska bli intressant lovar att jag kommer berätta om det senare.Imorgon bär det av till bruksa ska träna en liten stund med Sussa.sen ska Therese och jag gå och luncha på cafet som Cecilia praoar på ska bli kul o se hur det går för henne pluttisen.Ne nu e det faktiskt dags att gå och lägga sig e lite sliten efter helgens jobb o kurser mm.Natti natti friends.................

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards