Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Lotta - 22 juni 2011 23:15

vart tar all tid vägen...bloggar en g i veckan...hm ska försöka komma ihåg vad vi gjort iallafall...

Hm känns faktiskt som det är bättre att skriva vad jag kommer ihåg istället haha..Onsdag var vi på kurs var härligt att komma igång igen.Vi var 2 o 2 "mina kursare" var med också Sarah o Carina,Carina o jag körde ihop.Vi skulle köra programträning.JAg började att kommendera dem,värmde upp lite sedan in på plan,vi skulle ha lååånga transporter,pilla o pula mellan moment just lite för koncentration mm.Tycker Athena o Carina är ett jättefint ekipage men förstår din frustration Carina,men ni har många många fina grejor.Ingela tog oss en o en för att säga vad hon sett och dela våra tankar.Sedan var det vår tur,och vi fick vänta en stund,han höll uppe koncentraionen mycket bra och under transporten in också,och sedan hände det ngt med mig jag gick som en liten bubbla och bara koncentrerade mig vad C sa,han hängde med mycket bra,tills JAG jag förstår ni tappa koncentraionen om ngt hände på plan el ngt vet jag inte men då iallafall gick han mycket sämre...Sitt u g bra,inkallning nja steg på stanna och ligg dk o tempo,rutan full fart ut och sen stanna men ej ligg grrrr,metall o hopp app tempo,vittring tror ngt omtag men annanrs bra,fjärren jättenöjd med fina skiften flyttar sig en bit fram.Så när Ingela frågar mig hur det kändes svara jag sådär men ångra mig direkt o sa ganska bra.Sedan hade vi en djup diskussion om varför våra hundar gör som dem gör....OCH JAG HÖLL MED INGELA FÖR NU FICK JAG EN TANKESTÄLLARE OM HUR FEL JAG TRÄNAT PÅ SISTA TIDEN inte undra på att han tappat tempo i mycket utav momenten....så efter det vart det andra bullar och ska bli så hädanefter när jag tränar måste bara att komma ihåg det också....Avslutade med fika och MYYYCKET prat....Vart sent för mig o Zeb klev innanför dörren halv elva OOOPPPs åkte visst kvart i fem...haha men jag myser under tiden och jag tror Zeb gör det med att få ha siiin matte själv i alla dessa timmar.    


Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards