Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Lotta - 13 juni 2011 07:53

att blogga men gör det ändå....får se om ja lägger ner det,tycker ju att det är ganska bra för mig själv.

Fredag jobbade och sedan kurs,kom lite senare men det gjorde inget...Alltid kul att träffa tjejerna men idag märkte man att det var fredagem,fnitter o flams var det emellanåt,men man måste ha kul också och det har vi.Att fröken står ut...jaja lite koncentrera vi oss allafall,fick hjälp med fjärren och Carina o Sarah hjälpte mig med rutan o vittringen...Rullade bilen hemåt vid halv 6 tiden,lugnt med trafik trodde de skulle va mer.Hemma väntade en glad Enzo o husse...Mös resten utav kvällen.

Lördag var min födelsedag,jag vakna tidigt så jag satt ute på altan i solen när dem kom o sjöng med blommor riktiga sommarblommor som jag älskar och paket,fick ett fint halsband utav mina flickor,cykel utav min man,och en fotmassage/fil utav Oskar.Mamma o Thomas kom på em,så vi grillade och bara hade det trevligt.Hoppa i säng tidigt var trött.

Söndag upp kl 6.....Sen var det bara att ladda inför kommande KM på hemmaklubben.Gav mig iväg vid 8-tiden,hade egentligen inga förväntningar mer än att det skulle gå bättre än sist.Ingela hade förlottat,och vi hade startnr 1,för jag skulle hjälpa till att skriva efter att jag tävlat själv.Och jag var mer än nöjd när vi gick av plan efter gruppmomenten,satt som ett tänt ljus på sitt i gr,och låg stadigt på PL.Sen ut på sidan och bara ha tråkigt medans Ingela körde sitt program som jag tyvärr inte såg så mycket utav.När det är 2 moment kvar så får han komma till mig och vi har koncentration koncentration ....Tror fn att det hjälpte....Nervös var jag skakiga ben,sen vart ju inte saken bättre att jag trodde att jag skulle till ett ställe på plan,men det var på ett annat jag skulle va,ville undvika Rutan,men han gick riktigt fint in på plan,tappa ngn gång men höll annrs bra kontakt.Programmen var uppdelade på 2 rutor,med 2 domare var kul upplägg tycker jag.Betyg kommer mina egna kommentarer i rött...

PL: 10

Sitt i gr:10

FF:8 SS,och långt fram...va så skakis här men visst kände jag att han var med..

Sitt u g: 9,5 ngt sent sättande...han var med och satte sig glda för det

Inkallning med stå o ligg: 8 sent stå o sent ligg..glad att han stod o inte la sig som han gjort på ngra träningar läggandet om jag ska va ärlig kör jag sällan för det kan han ju hihi...

Rutan: 0 gör ej mom för hög fart och jag är för sen med att kommendera stanna så han hamnar utanför och då blir det bara flams...Fick göra om och då gör han den så bra med lika hög fart ut och jag säger stanna innan rutan...så skulle jag gjort på första.

Hopp/app: 8,5 fint grepp tAR om,tempo tempo in tragglar vi på

metallapp: 9 tempo får en kansla att han börjar bli trött

Vittring: 9 tempo,tar om glad att det inte knastra om pinnen,nej vars de har blivit mycket bättre.

Fjärr:7,5 ngt fram kan jag lugnt hålla med om,en halv längd,men är jättenöjd han gör alla skiften...

RESULTAT 242 POÄNG O ETT 2:A PRIS OCH 2:A KOM VI PÅ KM:ET....SÅ NÖJD MED HONOM,ANALYSEN UTAV DAGEN ÄR ATT JAG MÅÅÅSTE HÅLLA HONOM KORT FÖR ATT INTE TAPPA KONCENTRAIONEN DÅ ÄR HAN EN STJÄRNA I MINA ÖGON OCH TÄNK OM VI KLARAT RUTAN PÅ FÖRSTA.HIHI....DÅ HADE VI VARIT FARLIGA SARAH   ..........Hjälpte  till att skriva i 1:an o 2:an sedan roligt att höra domarnas kommentarer om hur dem dömer osv.Katinka o Ulf Erlandsson var domarna riktigt shyssta domare tycker jag.Hemma efter 6 timmar borta,fick lax o potatis när jag kom hem Zeb en halv brk leverpastej de tacka haninte nej till min stjärna...Sen somna vi sött i soffan ett par timmar....Det var den helgen det....Tack alla goa för denna helg......som får mig att tycka att det är kul med tävling ändå....kommer ngt kort vartefter när fröken har tid ..........   


Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards