Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lotta - 5 juni 2011 20:16

MÅNDAG....

Jobbade sedan hem för att slänga ihop en korvstrognoff,sedan iväg med pojkarna,valpkurs med valpgänget...Träffades i Vrinnevi,varmt o soligt var det.Gick bra med lilleman,inkallningar,sitt stanna kvar,kontaktövningar o sedan började vi med söksignal...2 timmar går fort.Fika gjorde vi med   

Sedan hem och plocka o styrde lite....kvällen var snart här.

TISDAG...

Jobba kväll så de vart lite styr hemma och en härlig morgon prom med pojkarna...

ONSDAG....

Jobbade sen hem o lata mig ett tag,för att sedan plocka in pojkarna i bilen och åka O KOLLA på tävlingar på Norrköpimgs bruksa,gick en skaplig sväng med dem i skogen där tycker den är härlig att gå i.Sen var vi där hela kvällen och pojkarna fick vara i bilen en stund och vara med i omgångar också....Dem e ju lite översociala framförallt Enzo då som inte har lärt sig det ännu....Åkte hemifrån halv fem tror jag var hemma halv elva....Hundar o matte bra trött...Somnade gott...

TORSDAG....

Ledig....Stefan på fiskeresa från Onsd tom fredag så idag var jag helt själv....Gick en prom med pojkarna sedan städade jag ORDENTLIGT våtdamma,torka ur förnster,damsög,torka golv bädda rent var behövligt ....tog 2½ timma puh var ganska trött när jag var klar....Så de vart lite rester till middag och sedan en nap i soffan.Hade kurs ikväll istället för Fredag....kl 6 börja den....Kändes mycket bra när jag drog mig hemåt vid halv tio på kvällen,andra kvällen i rad som ja e bort från 5 till 10,aptrött när jag kom hem...

FREDAG....

BÄSTA ZEBBAN FYLLER 4 ÅR MITT ALLT     Jobb,prom med pojkarna,sedan utbjuden utav mannen på kvällen med lite godmat o dryck,hemma vid 10 snåret.....

LÖRDAG...

Fick semester lite plötsligt idag,hade tänkt att byta min förmiddag men vikarien ville ta kvällen också så då tog en semdag.Vakna vid 6-tiden gud va varmt det var redan då,hundarna var bra varma när vi kom från promen.Tog bilen in till stan för att titta lite stora utställnigen,träffade Linda B och Agnetha direkt när jag kom,Linda hade ställt LaBelle vilket hade gått bra Grattis grattis...Sen gick jag o Linda o shoppade lite men puuh va varmt de men fläktade skönt emellanåt.Åkte hem efter ett par timmar,la mig vid poolen och mös resten av em med min familj.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards