Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Fredag och ledig

Av Lotta - 9 september 2011 07:42

så skönt.Jag är jättetrött när Stefan säger hejdå på morgonen och tänker att jag ska ligga kvar men nej de går inte...Så jag far upp som en stolle hihi...Kaffe står först på agendan så här en ledig morgon.Idag har vi en del att göra.Först på förmiddagen ska jag besikta bilen som jag redan nu vet inte kommer gå igenom,så det kommer bli en sväng till doktorn för den och många tusenlappar troligtvis.Sen efter lunch ska jag möta upp Yvonne med Disa kullsyster till Enzo och Linda med Wilja och jag tror hon skulle ha med sig Grynet också en syster till Enzo för en liten uppstart med apporteringträning.Vill ju så gärna att det funkar med Enzo   .....

Försöker att peppa mig själv känner mig lite down just nu men jag kommer säkert tibax....Ska inte ge upp....Önskar många ggr att jag vore en starkare människa... ...VILL ATT NI SKA VETA ATT JAG ÄR SÅ TACKSAM FÖR ALL HJÄLP JAG FÅR OCH PEPPING fanns inte ni för mig så vette fan om jag skulle orka...

 
 
adelia

adelia

9 september 2011 22:25

samma är det här Lotta.När Micke åker till jobb eller går ut o går jätte tidigt på morgonen så kämpar jag för att ligga kvar...men så är man uppe o far som en skållad råtta;)Ja det blir ju lite gjort,men det tar då aldrig slut känns det..Tonåringar i huset om du förstå,haha...
Lotta du är en helt undebar människa och jag är så glad att jag fått lära känna dig.Det är tillåtet att känna sog down ,men skönt då man kommer i gång igen sen med ett jävlar anamma...och du är en som har det;)Ta det i din takt och du ska se att det kommer att gå fin fint m Enzos apportering...och även allt annat..ha en trevli helg nu...kramen från mig o Bianca:)

http://www.noggse/kungsvikstorpsbianca

Lotta

9 september 2011 22:27

tack hjärtat du är helt underbar kram

 
Ingela

Ingela

10 september 2011 11:00

Vad roligt att köra apporteringen med lilla E. Det kommer gå bra med vad du företar dig med honom med tanke på hur bra det gått med din stora pojke i det du gör med honom!
Att du känner dig down förstår jag och lider med dig. Men om några dagar känns det bättre igen och du blir starkare för varje gång.
Stå upp för den du är, låt inte folk trampa på dig, det är du alldeles för fin människa för. Det underlättar att vara lite bisk... hihi jag kan intyga... hihi

Jag finns för dig här, vad du än väljer att göra, var du än behöver hjälp med.

Kramar

http://www.ostanvindns.se

Lotta

11 september 2011 11:28

Tack Ingela för dem orden...värmer gott kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards