Alla inlägg den 6 september 2011

Av Lotta - 6 september 2011 20:15

tycker bara att tiden springer iväg herregud ja hinner inte med det jag vill....så ska man hinna o träna upp en hund som ska "debutera" LK3... 1 /10 för att va shysst mot honom måste jag skärpa mig,och sen en "unghund" som ska ha sitt med träning i allmänlydnad/apportering/och lydnadslydnad...jobb,familj, umgås med vänner både hund och "vanliga", haha va ja gnäller men ibland skulle man bara vilja kunna klona sig..  ....stopp stopp...Så farligt är det väl inte egentligen men ibland känneer man så iallafall jag...Ja vad har hänt då helgen flög förbi med kalas och sen en slappardag,måndagen den gick fort iväg på fm för att prova ut ett par glasögon sitter ju mycket vid datorn på jobbet.. upps hemma också   ...haha finns dem som tycker att jag ska söka för det men det skiter jag i,för så mycket är det inte ngn timme eller 2 är väl inte så farligt   .....Tillbaks till ögonen då,att jag har synfel det vet jag men att det var så illa de visste jag inte,när optikern satte för höger öga så försvann alla siffror på skylten allt vart grått,att jag har ont i huvudet ibland kan vara att höger får arbeta så pass mycket mer då pga att synfelt på vänster...japp nu får jag glasögon iallafall och ska väl ha dem mest framför datorn och tv-n.Sedan var det jobb en riktig seg kväll var det,fick sätta mig vid datorn o jobba för att tiden skulle gå hmm...Jojo så är det inom hemtjänsten upp o ner går det,till helgen kan vi ha upp över öronen,så det gäller att njuta medans man kan.Idag Tisdag har dagen bara gått,mötte upp Thina o Linda vid Himpa och gick en sväng med 9 hundar,Grynet o Zeb hitta ngt riktigt smaskigt att både äta o rulla sig i skithundar är vad det är...så  det vart bad för Zebban när han kom hem.Ska bada Enzo ngn dag också,han ska ju på inoff i helgen o då måste man ju vara fin o lukta gott...Vart lite apportering i hallen här hemma sedan,Enzo han hämtar kommer med den och upp med den i min famn    ....bär den fint brevid mig och är glad hela tiden.Medans Zeb får göra sina hämtnignar så får han  ligga ner bakom mig och ligger kvar så fint...Zebban han hämtar den bra med fibblar lite, hmm mina pluttar..Nu ligger dem o sover gott brevid mig mätta o belåtna  också...Imorgon jobb och hundkurs,byte utav dag pga olika orsaker.Nu ska jag luta mig bakåt själv i soffan o bara va ha en bra kväll alla........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards