Alla inlägg den 11 september 2011

Av Lotta - 11 september 2011 12:00

Klockan ställd på 06.00,puhh va trött jag var men vi skulle iväg på Inoff utställning i Linköping,med samma gäng som igår när vi apporterade.Vi möttes upp i Norsholm runt 8 -tiden,sen bar det iväg.Hade båda pojkarna med mig,fasst det bara var Enzo som skulle ställas,vill ha mina fyrbenta runt mig,framförallt när jag ska bort på kvällen och dem ska vara själva ett tag.Var ganska folktomt när vi kom fram,men ju mer klockan drog iväg ju mer folk kom det,så det var ca 50 hundar till slut.Jag kan ju inte det här med utställning så mycket,men förstod att på inoff,så ställer man mot alla i utagningen och för att gå vidare så var man tvungen att få exelent.Linda skulle ställa E åt mig,men jag sprang första deln själv sen vid bedömningen tog Linda över och hon visar honom jättefint,lite mattesjuk är han,så jag fick hålla mig undan just under den delen,och dem fick den röda rosetten med sig så glad för det.Sen var det låång väntan i och med att vi hade nr 10 och det var ca 50 hundar att bedömma.Diza (syster),Leva,Theo fick också den röda med sig så vi var ngra som skulle in igen.Sprang själv i andra gallringen,men vi åkte ut ganska så fort,men vad gör väl det han är ändå mina fina Enzo,och stå bland dem vuxna kan ju göra sitt också.Men ngra i gänget fick bättre utdelning i valpklassen Annelie med Theo 3:e placering,Linda med Leva 4:eplacering ett stort grattis från mig...Som sagt vi åkte hemifrån kl 8 kom hem ca 15.00,så vi var bra möra alla 3,vi sov ngra timmar efter lite mat sen var det kräftskivedags,men jag höll mig lugn viiillllle inte ligga hela dagen idag.När jag kom hem vid halv ett sov dem som grisar båda två,Stefan var hemma en gång och kissa dem innan jag kom hem,skönt att veta att dem var trötta o lugna.Idag blir en lugn dag händer inte mycket men det är vi värda tycker jag....    

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards