Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Lotta - 29 oktober 2010 21:15

har varit lugn ::))) eller ja lugn o lugn...jobbat och styrt massor här hemma....kände att jag låg massor efter....köpt ny bokhylla plockat ur den gamla och Stefan hjälp mig att sätta upp den nya ::)))

städat o åter städat plockat o plockat känner att jag skulle vilja byta ut allt nuuuu...men vi e på gång ...bara nya värmen är i gång så sätter det fart och att julen e överstökad.....oohhh ja har såååå härlig vååår framför mig späääännnannnde så de förslår allt annat   ................

skööönt att bara få vara hemma,känt att de varit mycket på sista tiden,komma hem från jobbet,laga mat ut en skaplig sväng med Zebban...han behöver ju få motion också och inte bara träning,så har de sett ut många dagar...men denna vecka har ja hållt mig hemma...så vi har gått lååånga promisar...tränat också givetvis   tisdagen körde ja igenom hela programet LK 2...."sa till Zebban när vi var klara om du kunde va så här på tävlingar såååå skulle du få måååånga goooda ben efteråt"....han titta på  mig och blicken sa "men matte ja gör sååå gott ja kan med dig brevid mig men du e ju inte som du ska jämt heller"hihi skämt å sido han skötte sig bra ...vittringen i fredags var ju bedrövlig...så de testa vi på idag...2 första lika som fredag... PLAN B...sattes in godare godis öronchips och döm om min förvåning när han tar upp rätt pinne visste ett par tugg och vänder om o kommer till mig lugn lugn Lotta hinner ja tänka KOM IHÅG vad fröken sagt inte JULAFTON han gjorde ett val wiiiiiieeeeeeee... gjorde ett par ggr till och lika bra....Glad ihågen gick ja hem...träna torsdag också men bara ngra momentpet o vottring gick bra idag också.Fredag kurs....Louise IngelAS elev förövrigt min fd granne så henne känner vi,hjälpte mig första halvlek....ska ju träna att gå in på plan med Zeb lös och se om de blir bättre...kändes riktigt bra...FF gick bra.sen har han en tendens att sätta sigsegt på tävlingar såde träna vi och kom underfund med vad de var ::))) bättre vart det iallafall...eFTER fika så fick vi börja mewd 3 :ans fjärr inga kommandon utan bara mata in.Vittringen funka idag med...fick tips utav Ingela för att få bort tugget...och att han inte ska droppa den framför mina fötter....fick till ett par ggr....sen gör han ett omtag vid upptaget träna vi bort också....har mycket att träna på hemma inomhus nu i vinter härligt härligt ...nu sitter jag här själv stefan e i Italien....med firman fotboll står på schemat....tjejerna är på halllween fester så här sitter jag själv..

nej vars ska snart gå o lägga mig...får främmande imorgon utav världens bästa tjejer ...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards