Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Lotta - 18 oktober 2010 21:30

ser ganska lika ut när ja jobbar hem o ut med Zebban vilket jag tycker e himla skönt fååå rensa huvudet efter dagens jobb....ibland är det rörigt o tjafsigt då är det skönt att bara få komma ut i skogen o gååå o få frisk luft...Lagade mat och hann o slappa lite också innan jag skulle åka till bruxa för att träffa brudarna....Hade egentligen ingen lust på em,men kände att ganska skönt att åka idag för då får jag hela dagen hemma imorgon när jag är ledig...Har  tänkt att inte träna sååå mycket denna vecka...Min plan idag var rutan och appen för det var ju inte sååå bra i lördags och så lite FF på det.Sussa,Ann,Adelia kom,Susanne G och Kari var där när vi kom så vi stod och tjattra med dem ett bra tag.Vi började med PL,Zebban låg på kant,låg i nästan 5 min och mycket bra för alla hundar sa S som stod synligt.Sen lite FF på det och mycket belöning för kontakten...Och sen rutan ,körde först stanna träning i rutan att stå still till matte säger V-ordet,gjorde om en gång sen fatta han  ::)))),utav tio st var nog 7 bra  gjorde inte alla på en gång utan med annat emellan också.Appen då,farten in dålig på första men belöna upptaget utan tasslag ....sen flera upptag o fart super...gjorde en tävlingsmässig och den var super fin med ingång. mycket prat o skratt och även allvarligt samtal med....om hur man kan känna sig om man har en hund som inte beter sig som dem andra hundarna...som skäller på andra hundar fråga mig jag vet har fått stått på kanten när jag gått kurser och då känner man sig verkligen med i gänget eller hur???? snarare utstött och alla blickar man fick för att man hade en livsfarlig hund jojo ja vet folk vände även här hemma när ja kom med mitt monster....Men hon vart en underbar familjehund och gjorde aldrig en fluga för när mitt lilla svarta troll usch jag kan fälla tårar fortfarande för saknar henne enormt mycket.......Nog om det tror de blir bra till slut iallafall....Hemma efter ett par timmar lite frusen var jag...skönt att krypa upp isoffan med filten omkring sig och en svart fyrbent vid fötter....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards