Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Lotta - 8 oktober 2010 20:15

NDAG...

Jobba sen mot Fyllingrum och kurs på gång...Idag så körde vi 3 st Carina Adelia o jag.5 min FF med kommendering halva belöna och sen andra ej belöna,och han gör det sååå bra, med hela tiden ,och har kontakt,belöning boll externt.Sen körde vi 3 moment själva,rutan hmm jodå den kan han själv han är fullständigt fixerad vid den.Men ja ser framsteg i att få in honom mer mitten allafall,och till slut lyssna han på mig att va med mig så får du göra roliga saker.Inkalln mycket bra,tvärnitar får boll,sen gör vi från stå ser framsteg där också.Hoppet vill ha honom längre ut från hoppet,körde lite med bollen här också..Bra.Efter fikat så gjorde vittring,de inget som vi har lagt ner så mycket tid påså där hade jag inte en aning om hur vi låg till,men både jag o fröken var mycket nöjda med analys,tugg bara på tillbakavägen.Hemma runt åtta,trötta o belåtna....

TISDAG....

Ledig inne i stn en sväng och besikta om bilen som vart godkänd,sen sprnag jag på stan en sväng och shoppade lite till mig själv.Tränade endast PL och han ligger mycket bra nu tycker jag.

ONSDAG..

Jobbade långdag,Zebban fick följa med husse till jobbet.Träffade tjejerna på kvällen på bruksa för lite träning.Han var sååå på idag ungfär som i måndags på kursen.Ganska nöjd med många moment men han var splittrad emellanåt.

TORSDAG...

Jobbade och gjorde inte många knop sedan,gick en långprom med Zebban,men ingen träning idag och imorgon har jag bestämt.Går och oroar mig för hur han ska betee sig på lördagstävlingen,tänk om han bara drar till rutan  hela tiden...Och skiter fullständigt i mig usch gillar inte att oroa mig för sådant.

FREDAG....

Vakna tidigt,spöregna gick o la mig en stund men ja kunde inte ligga kvar.Sussa ringde starx efter halvåtta och fråga om vi skulle gå med hundarna,mm visst sa jag då måste ju ändå rasta honom,hade ju bestämt med Linda men det var inte förräns vid lunch.Så vi gav oss iväg till skogen så hundarna fick rasta av sig och Mattarna hittade en varsin påse med gula kantareller....lovely...Väl hemma efter 1,5 timma så kände jag mig så trött och allmänt hängig.Ringde Linda för att bestämma tid med henne,då var hon sjuk,troligen bihålinflammation....Hoppas du mår bättre nu gumman,jag gick o la mig också sov i två timmar,lite piggare på em,så då vart det lite städning och sen var det frdagsmys för hela slanten.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards