Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Lotta - 11 oktober 2010 20:45

vaknade med fruktansvärt ont i nacken o sxeln....så de var bara att pilla i sig lite piller.Underbart väder sol blå himmel och minusgrader=nice väder....Satsade på en härlig promenad i skogen med Zebban...och härligt var det och jag gjorde lite övningar med honom....kan ju tala om iallafall att han varken är trög eller en "idiot"  ....Jag var riktigt nöjd med resultatet och det hade inget att göra med lydnad eller apportering......men han tyckte allafall att matte var en kul o intressant varlelse på två ben   .....Bara att forsätta på det spåret så blir det nog resultat som håller i sig...allt beror ju på mig är lite dålig på att slutföra saker har jag kommit på mig själv med MÅSTE ändra på det....Har en trött hund och nöjd verkar han vara också och då är matte också nöjd....Jobba ikväll vi får se hur det går...Har inte fått mycket gjort annars,hade tänkt att sy gardiner o tvätta fönster bla,men det får ja lägga på hyllan pga nacke o axeln.ha en bra dag alla .....KRAAAAAMMMM,,,,,,,,,

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards