Alla inlägg den 27 september 2009

Av Lotta - 27 september 2009 21:45

men ngra måste hade jag....mest vardagliga ting.

Zebban och jag gick ut en sväng på em,tänkte köra lite FF och ingångar,framföring också.

Började lite md klockan satte sig bra 4/5ggr..Sen körde vi igång med FF raka sträckor ngra höger/vänster

och helt om men mest rakt för att hålla kontakt.Klicker o godis mycket bra starter och även vändningar.Tänkte att jag håller ihop honom 2 moment sen boll belöning,sa fot och han titta på mig vi går och jag säger ligg och pang ligger han ner avslutar där,gör om ngra gånger med bara ligg o sen slut,gör ett helt avlsut mycket nöjd där.Lek med boll o kel..Ingångar körde ngra korta då sätter han sig bra,ngra långa hjälpte honom ett par ggr då vart det bra.Sen hade jag lagt appen en bit ifrån oss,sa fot och vi går fram dit,har bra kontakt blir lite ofokus när han får se den,vänder om och går en till sväng mycket bättre säger sitt jag går fram och hämtar appen,han sitter kvar och söker kontakt ja säger apport tar den så fint o håller den kvar till jag säger loss.Ännu en träning där han gör som han ska,känner att han blir bättre med mig när jag håller ihop honom mellan momenten...Filmkväll blir det nya Wallander  hoppas jag orkar o se hela e lite trött skulle kunna zzzzzzzzzzz nu ,

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards