Alla inlägg den 20 september 2009

Av Lotta - 20 september 2009 19:35

             att få skriva att de går åt skogen,3:E TÄVLINGEN på raken som gått åt skogen Skrikandes.

Gick upp tidigt var samling redan kl 8 puh va tidigt...

Drog nr 11 utav 13 börjar bli van faktiskt,kanske bra för Z att titta på första PL så han kommer ner

lite.

Z låg i mitten ungefär,så fort vi kopplat loss dem så dem 2 hundarna på vänster sida börja springa runt o skulle leka,Z står kvar vid mig,PL avbryts och vi får gå en liten sväng...när nästa har börjat så och dem ligger ner och då reser sig hunden på andra sidan jag trodde jag skulle döö av nerver,,,,men Zebban han ligger ner nosar ngt men tittar på mig mycket såååå glad när vi får återgå.10p tandvisning 10p...

LF usch så dåligt noll koll,bra start,pendlar,står,dk,ss,bra språng,avslut...tror de var de sämsta ngnsin 6p.

Läggande:bra framföring,lägger ej 0p

inkallning: bra tempo,avslut på föraren 8,5p trodde knät skulle krossas.....tyvärr gör han så på lite för kort avstånd..

ställande:bra start,fin framföring,2 steg nosar,går runt för mycket 0p,såg i ögonvrån att ställandet var bra men blir ngt arg när jag vänder om och ser att han nosar och hittar ngt att äta....Foten i munnen

Apport:utmärkt 10p

hopp: utmärkt,avslutning vet ej vad hon drog på faktiskt...9 p

Helhetsintryck:8ptrevligt framförande,okoncentrerad hund

SUMMA:125,5p och ett nytt 3:epris tror det är 3:e,2 2:apris,och 2 1:a pris hur jävla svårt ska de vara att få det där sista 1:apriset...Jag är glad åt kommentarerna i protokollet fin framföring har vi aldrig fått förut på lägg o stå och sen att han låg sååå bra på PL.Fick ngra bilder på mailen utav Annelie från dagen,,,,Tack Annelie för dem.........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards