Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lotta - 22 september 2009 16:35

       inget har blivit gjort som jag hade tänkt mig idag,bara för den där j-vla tandens skull eller ja den finns ju inte mer eftermälet till den,fick ringa till tandis på morgonen kl 7.30,fick en tid 11.30Dem rensade hålet var väl inte så skönt gått på piller restan utav dagen,käkade lite mat när jag kom hem sen har jag sovit hela em,var välbehövligt inte fått så mycket sömn inatt,fick med mig en spruta som jag ska spola hålet med efter varje matintag.Dagen började inte bra alltså,drog fram snabeldraken på fm då har han lagt av slog gnistor om kontakten uha mig sånt gillar vi inte.Hade bestämt med Linda vid lunch fick ställas in visste inte hur jag skulle må efter tandis,träning på bruksa med tanterna ikväll också ställas in alltså idag har det inte varit min dag...SkrikandesSom tur e har hundarna varit lugna och sover mest hela dagen mellan kisspromenaderna,ska gå en långis nu ikväll med dem så dem får rasta av sig ordentligt för även om jag inte mår ngt vidare måste dem få sitt...Får se om jag kör ngra moment el om de blir så att apportväskan följer med och Zeb får träna passivitet...Och nu vart jag av med bilen också så även om jag skulle vilja åka ngnstans så kan jag inte det,nejhej de blir o traska här hemma istället alltså.........Jag kan säga att idag e jag inte att leka med tålamodet e på 000000............tur man har familj och vänner som står ut med en.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards