Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Lotta - 22 juli 2009 07:09

jodå de sysslar vi med fast det är semester.

Åkte ner till bruksa mötte upp Sussa o Thina,Thina o jag skulle köra tävlingsträning med våra svarta,Zeb fick ligga kvar i bilen hjälpte S med budföring och sen tittade jag på framförg såg bra ut med det...Budföringen funkade bra också Kingen kommer i 120 mot en det är ingen liten kille men sa "hit" när han var ngra meter från mig o då vände han om o satte sig så fint.

Efter en liten paus så släppte jag ut Z vi skulle börja med PL Z i mitten utav King o Tudde dem låg så fint alla 3 Z stirrade på mig i hela 2min gick tibax men då blir det problem med att han sätter sig upp när T el om de var S sa sitt till sin så de får vi träna på sidan om.

T kommenderade mig genom LF hade belöning hela tiden jag e nöjd med hela LF fokus låg på att han skulle ha kontakt med mig hela tiden och det hade han,sen att inte jag sköter mig e ju en helt annan sak.T sa att det såg bra ut han går lite långt ut men han gör det hela tiden skillnad om dem pendlar.Lägg:tror inte att det var ngt där,inkallning inget där heller.

Ståendet:flyttar på bakbenen när jag e på återg annars ett jättefint stå,vi gör om för jag tror att jag vet vad det var problemet alltså,han e van vid att jag tittar på honom snällt när jag ¨går tibax gjorde det och då stod han kvar bra satte sig innan jag sa sitt istället men de var ju inte det vi gjorde om utan att stå kvar.Apport:tar bra men håller löst ja vet men han håller ändock till loss kommer.Hopp:bra det ända  T kommenterade här var att jag stod för nära men har gjort det ett par ggr för då kan han inte börja nosa i backen när han landat.Jättenöjd med kvällens träning!!!!

Körde ett par uthopp i 2:ans nu hoppar han iallafall,fjärren stod ett par m från gjorde ngra sitt jättebra rörde inte rumpan ngt testade ligg stå ligg på ett par m håll jättebra bollen som belöning.Efter det åkte vi hem nöjda o belåtna sjöng allsång titta på eng deckare åt sillmacka o bara umgicks med mannen o äldsta dottern,Cecilila hade date här hemma idag dem var så söta låg o titta på "Pearl Harbor"när jag kom hem,nu får vi väl se om vi blir 6 i familjen vartefter...så stora mina tjejerna har blivit och jag blir bara yngre o yngre hm....troligt kändes inte som så i morse iallafall vet inte vad som händer idag Stefan har hjälp idag här hemma med att sätta upp poolen hopppas hoppas bara att det inte sätter igång att blåsa då har nog poolen uppsatt idag annars....bay bay

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards