Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Lotta - 20 juli 2009 20:22

 ja inte vet jag vad de heter på engelska när jag skulle skoja till det men skrutthunden har rymt 2 ggr på 3v  hon aldrig gjort det förut skithundtur man har bra grannar som sa var hon var när jag kom ut på gatan jodå hon strosa så lugnt o sansat ute på ängen o titta upp mig o vart skitglad när jag ropa på henne man kan ju inte annat en le även att man blir arg först...ja vädret kunde varit bättre moln o sol omvartannat o kall blåst usch va kräsen jag e va???Stefan håller på för fullt med bygget utav poolen går sakta men säkert framåt min älskling vad han kämpar emot vädret e de inte regn i överdos så nog fasen blåser det då ..ja ja vi hinner nog ta ett dopp inte frosten kommer.

Tog Zebban på em och gav mig iväg till skogen skulle leta svamp men hitta inte ens ngn giftsvamp alltså såg ingen svamp överhuvudtaget.Då tränade vi istället tog en liten paus i solen var bra skönt i skogen blåste inte så mycket där.Hemvägen tränade vi jakt fot på smala stigar och gick bland  träd sakta nerför en brant stig följde mig jättebra,nu sitter vi o tar en kall öl på altan imorgon nya utmaningar see you

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards