Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Lotta - 18 juli 2009 20:36

första dagen på semester ja el den börjar ju månd egentligen.Har haft en lugn o skön dag,tränade lite apportering på fm.Therese var med ut hade planerat i dag med stadga stod på programmet,de for dummisar runt omkring ryckte i honom dem första sen att han och jag belönade med godis o klicker idag jag hämtade alla dummisar idag.Sen var det markeringar Therese kasta och och jag vände om i fot vilket inte han ville då,men efter 2 markeringar förstod han att de var jag som bestämde.Tog en liten paus på det tränade sen lite LF gick bra höger o vänster.Pratade en stund med Sussa hon skulle åka en sväng till Helene o umgås med henne hade velat följa med men vågade inte köra bil idag med tanke på att vi hade lite semesterparty igår med Åsa o Lingis och sent vart det också.Men jag hoppas hon vet att jag tänker på henne,har tänt ett ljus för henne ikväll.oh ja ryser(L)

Sitter o glor på sommarkrysset emellanåt han sköter sig riktigt bra Måns som programledare.Ska hälla upp en skål med ostbågar o bara slappa nu bay bay....


Av Lotta - 18 juli 2009 11:34

 en väns hund har avlidit i en tragisk olycka,så snabbt allt kan vända...hon var inte gammal ca 15mån ibland undrar man vad det är för mening med vissa saker här i livet.......

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards