Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Lotta - 16 juli 2009 22:14

Åkte ner till bruksa vid 5-tiden,Thina var redan där körde med Tudor såg bra ut.Vi värmde upp med klockan känns som de var evigheter sen jag träna ren lydnad.Sussa o Ann kom strax efter kul att se Ann de var länge sedan,roligt att du e på gång med tävling.

Vi började med Pl Zeb låg bra,inget nos utan mycket fokuserad på mig de e bra,hade ett träningsupplägg idag nästan chockad själv...

Sen körde vi raka LF bra kontakt belöning med boll.sen lekte vi lite med bollen han o ja,vänster om o höger om bra kontakt där körde jag med klicker o köttbullar.Läggande inget att kommentera direkt,inkallning ngt förbi gjorde lite kortare bättre sen en lång vart de bra avslut där.Sen hade vi en liten paus.Ståendet vet ni att ja glömde det körde nog ligg 2ggr kom ja på nu för jag kan inte komma ihåg hur de gick,iallafall sen apporten bra inget slick titta på mig tog på första höll bra till loss.Hopp ö hinder njae inget att kommentera heller.

Vi provade 2:ans hopp gick riktigt bra fick till 2 uthopp innan boll kastades,vår ruta e ju katastrofal pratade med Thina hon hade blompinne o köttbulle,testade det ett par ggr,han fick följa med första gången när jag satte dit köttebulle sen vart det julafton när han gick dit och de gjorde han bra första gången sen lite tveksamt,måste ta det här med Ingela vet inte hur jag ska göra!!!Var ngra fler som tränade kom o fråga precis innan vi skulle åka hem om vi vill ha en PL,visst sa vi Zeb låg så bra,men jag skulle ha gått tibax när jag tänkte tyvärr så reste han sig efter ca 4min jag korriegerade honom o gick ifrån stod en stund igen innan vi gick tibax belöna honom lugnt o sansat i det stora hela e jag nöjd med träningen.ska gå och knyta mig nu e helt slut,1 j-vla dag kvar sen ledig i 4veckor så sköööönt!!!!

Ska gå och knyta mig nu

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards