Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Lotta - 14 juli 2009 15:08

Dagen började tidigt gick upp ½7,el kvart i innan ja kom upp.Fick småstressa lite men jag hann iallafall 7.55 var jag hos Linda.Vi mötte upp Thina och sen iväg,här gick de undan inget fel på din bil inte Thina va va de dem hade bytt gasvajern haha skoja bara!!!Väl framme satt Annelie o vänta vi va visst ngt sena men A såg ut att ha de ganska bra med en kopp kaffe.Pratade om vad vi skulle göra jag då då som vanligt hade inget upplägg på min träning usch va dålig ja e påt.Jag hade aldrig varit här förut jättefint med vatten o fin skog.Bestämde mig för ett sök,band upp honom vi pratade lite om jag skulle bara lägga ut en dummi el fler Z byter ju gärna,bestämde mig för att testa på fler,Linda gick ut o ställde sig mitt i söket för att se vad han gjorde,jodå visst bytte han 2ggr innan Annelie sa åt mig att vissla mer locka på honom vart mycket bättre sista satt perfekt.Fikade emellanåt tittade på dem andra,Zeb satt o pep o bar sig åt ngt taggade.När det var Zebs tur på vattnet så går det knappt att få kontakt med honom han ska bara ut i vattnet behöver träna att inte träna vid vattnet el göra ngt annat vid vattnet men inte bada.Alltså tråkigt avslut på träningen Linda tog honom och de vart ngt bättre men inte helt okej tycker jag.Linda tog sig ett dopp när hon skulle försöka få i Drömma el att simma rättare sagt vi andra var badkrukor alltså dem två benta iallafall.Tudor tränade passivitet jätteduktig tycker jag,Martin o Delfi var lugnet själva Delfi sov mestadels Martin låg o titta7Sov bara emllan han gjorde sitt sök o vattenarb.Lyckades ta ngra kort med mobilen men undrade om ja glömde Bella kan ju faktiskt vara så att hon jobbade med Matte Thina MIN kamera hade visst råkat följa med Cecilia, Bella var jätteduktig hon med bra sök och bra passivitet.Zebban hade ingen passivitet usch så tråkigt att träna det men måste nog,Vilja Lindas)har en egen Vilja i början men Matte har en större Vilja så hon jobbade på bra både i vattnet o på land till slut klart du ska starta gumman??Moska också duktig lite pipig hon med vid passiviteten (Z o M e halvsyskon) kan vara släktdrag vad vet jag!!!Alla hundar var duktig på sitt den ena på det o den andra på ngt annat.Tack tjejer för en trevlig förmiddag och tack Thina för bullen gott gott i gott.Drömgruvan åker jag gärna fler ggr jättefint ställe...Slänger in mob bilder hoppas på fler bilder från Annelie.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards