Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Lotta - 22 februari 2011 15:52

               Jobbar jag enligt schema,så Cecilia är hemma då jag jobbar,igår var dem ensamma en stund och hade varit lugna,och låg o sov när Cecilia hämta upp dem.Zebban vart helt galen när jag kom,nog för att blir glad men igrå så hoppa han på mig o slicka mig iansiktet,som herregud vilken tur att du kom...Enzo han fatta nog inte mycket utav det utan han vifta på svansen o pussa på mig som vanligt.....Pussgurkor båda två...Senare på em så tog vi en liten kort promenad,kan väl tala om att Enzo gillar inte koppel men när han gått bra ngra meter tar jag bort det,han går inte många meter ifrån mig,och när han slimker upp vid sidan så får han beröm och en godis,han gör det ofta.Idag tänkte jag att vi skulle upptäckla kimstad lite,så vi tog bilen till vårat ställe,där jag kan vara orädd med att ha honom lös pga att inga bilar kommer dit,första biten går han vid min sida,sen blir han mer o mer modig och går lite längre ifrån mig,när han stannar forsätter jag och går sneglar om han kommer och när han gör det ropar jag kom och han kommer som skott,upp ifamnen med pussar o kel.Hämtar storebror,som har väldigt mycket spring i benen,och undrar vad vi gjort för ngt som han ska kolla utav.Enzo är lite försiktig när Zeb kommer förande,för en gång förra veckan så krocka dem då vart jag rädd kan jag säga,så nu får jag säga stopp innan Zeb är framme hos mig precis jag vvill inte ha ngra brutna ben på ngn utav hundarna.tog lite bilder på utflykten som jag lägger in vartefetr....ha en bra kväll...Zeb o ja ska gå en långis o Enzo får följa med husse när han klipper sig hihi ska bli kul att höra hur det går......

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards