Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Lotta - 20 februari 2011 21:42

har bara sprungit iväg,jobb jobb....Fredagen avslutades med kurs på eftermiddagen i ridhus idag igen skönt att slippa vara ute i kylan.Skulle gå ut o starta bilen för att få den varm o go innan vi skulle åka iväg men nej den starta inte,ringde min man och jag var inte glad vet att han inte kan göra ngt åt det,men han lova komma hem o hjälpa mig,TACK älskling du vet vad jag vill o behöver....Vi var borta i 3 timmar ca,1:a passet så körde vi FF Linda var med oss idag för att gå igen ngn gång så hon o jag körde ihop.Mycket torrgående vart det och att lära sig sätta fötterna rätt inte lätt kan jag tala om,men ibland känns det som att när jag lägger ner energi på detta så blir det så fel,blir som att jag tänker för mycket på det,men jag vet att det behövs tränas på så mycket nyttig träning.Efter det FF med kommendering i ngra minuter,han är med bra tycker jag,fröken med men på vissa partier var han som en banan,vad jag nu gjort för fel att han går så de vet jag inte.Märkte på Zebban att han va trött efter 1:a passet,la sig ner o somna gott när Carina ätit upp sin macka   han var tvungen att kolla så att hon åt upp ordentligt.Lite prat om ditten o datten när vi fika lite roliga skratt kul att få va med om det igen.Inkallning,apport stod på programmet sedan,fick hjälp med inkallningen tycker det är ett svårt moment,men ska testa detta som Ingela sa så får vi se om det lyckas,gör det säkert Ingela brukar inte ha fel.Metallen tog vi sedan inga probelm gör den bra inget rull el ngt.Sedan den berömda rutan hahaha ja säger då det,när han väl hade färskat upp minnet så satt den igen,tränade även stadga där och ngt ligg skifte gjorde vi också.Vi åkte hem efter 3 tim mycket bra pass....väl hemma vankades det god mat som Oskar bjöd på mycket gott,sen på spåret en stund innan John Blund kom och besökte mig.Sedan som sagt har helgen bara sprungit iväg men nu är den över för den här gången så nu är jag ledig i 2 igen...Dennna vecka som kommer jobbar jag fullt Cecilia hemma o tar hand om hundarna.Enzo blir 12 veckor idag och det var invägning 11 kg ca stod vågen på,sista veckan tycker jag han har ränt iväg på benen,och bröstet blivit lite grövre,mmm gillar honom skarpt.Nejhej ni är det sängdags ha en bra vecka alla där ute ............

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards