Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Lotta - 16 februari 2011 06:52

jo så känns det nu,ett par dagar har varit så tråkiga jag har inte varit på ngt bra humör,kännt mig irreterad på allt o alla.Inne på 4 :e veckan hemma nu,undrar om det är att jag är rastlös inombords,låst känner jag mig.Och sen det här förbannade vädret gör ju inte saken bättre,visst jag tycker att det är vackert med snö o sol mm,men va fn behöver det vara -22 grader om morgnarna när man vaknar.Osäker känner jag mig gör jag rätt med allt vad det innebär att ha en vuxen hund o valp...många tankar har jag i huvudet.Annars händer det inte så mycket mer i mitt liv just nu mer än att skena med en valp ut o in,ändå händer det olyckor inne.Snart vankas 12 veckors vaccen,har mycket funderingar runt det också ni som vet kanske förstår.Tycker inte att jag får till det med träningen med Zeb,inte att själva träningen inte funkar utan att jag ska hinna med det också,känner mig stressad utav det,sen att man ska börja jobba vartefter  ensamhetsträningarna har gått bra,sovit båda två när jag kommit tobax.Livet går upp o ner jag vet är väl bara så trött på att gå här hemma nu,är ju van att vara mycket social,ja man ser ändå vad jobbet gör mycket med en,skulle inte passa mig att vara hemmafru  haha......Tur jag har min man o flickor,ja mina vänner med     inte att förglömma...Vad skulle man göra utan dem.Har blivit mycket facebookande den här tiden jag varit hemma,ska bli slut på det nu,spelar o spelar...Nej nu måste jag rycka upp mig blir inte bättre utav att gnälla,ska nog ändra rubiken på detta inlägg,så ni vet vad det handlar om innan ni läst ända hit,för det vart ingen rolig blogg detta....men tack ändå för att ni orkat läsa den och det gör inget om ni lämnar ngn kommentar....alltid kul att se att ni varit här....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards