Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Lotta - 14 februari 2011 08:56

     alla  dag är det....grattis till er alla nära o kära....herregud va tiden går fort.Enzo har varit hos i 3 veckor nu,11 veckor ung och ca 9 kg tror litar inte helt på vågen.Alla dagar går så fort så det inte är klokt,nästa vecka v8 ska jag jobba fullt bläää säger jag om det,Cecilia ska ha hand om hundarna,men sen jobbar jag som jag gjort nu ngra veckor till.Ensamhetsträningen funkar bra,han känner stor trygghet i Zeb märker jag där,annrs tyr han sig mer till mig.Vi tränar på sitt och ligg och stanna kvar funkar också bra.Han tittar på mig med sina stora ögon och då smälter jag.Ngt som Enzo gör som jag inte kan komma ihåg att Zeb gjorde det är när han är lite kelsjuk,då kommer han smygandes vid knät och ställer sig i knät o vill komma upp,vem kan motstå ngt sådant ja inte jag iallafall,då får han komma upp och lägga sig,igår somnade han så snarka,föresten det gör han ibland,igår kväll när vi gick o la oss trodde jag Stefan lagt sig på golvet  ,för E drog timmerstockar,och Zeb glodde på mig som att hallåååå vad är detta,så nu har jag 2 som snarkar,kanske blir så att E o Husse får dela sovrum och jag och Zeb ett,plats har vi ju hAHAHA DE SKULLE väl vara en syn tycker jag.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards