Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Lotta - 5 februari 2011 14:42

japp så var då äntligen fredag och kursdags   .....

på förmiddagen tog hundarna och jag en liten promenad,för långt för Enzo att gå men jag hade laddat med ryggsäcken,så den satt han och guppa i och hade det bra....allt för att Zebban ska ska få röra på sig,tycker han har gått upp lite,vi får öka motionen lite och minska mängden mat ngra dagar så brukar det ordna till sig.Kan vä'l säga som så att jag hade 2 trötta hundar när jag kom hem.På em så var det dags för kurs...var laddad när jag åkte men ibland så säckar jag ihop på vägen,blir trött utav att köra bil inte bra inte bra....men men ja kom igen sen när jag hade fått i mig en kopp kaffe o lite tjatter.Idag fick vi fokusera indviduellt,väldigt halt på ställen idag på plan,så stegförflyttningar,vändningar på stället,vittring kort avst,apportupptag var vad vi gjorde idag ja och fika och skratta prata skit också hinner vi med,Carina och jag hade lika problem vid stegförflyttningar vänster,vred kroppen för mycket,hahahaha men ja kom på hur vi skulle göra för att ordna det,och det vart bättre när den andra sluta prata med den andra och då pratar vi inte om mig o Carina utan ngt helt annat ja ett gott skratt fick vi oss iallafall.Sussa darlingen tänker jag mycket på lider med dig gumman önskar jag kunde göra ngt       och miljoner hjärtan till....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards