Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

<3<3<3<3

Av Lotta - 11 mars 2011 21:24

   Kännt mig konstig hela dagen idag.....gick och tänkte vad de kunde vara en sådan där molande magkänsla....MEN sen slog det mig 11 MARS Jessies födelsedag hon skulle fyllt 13 år idag min lilla gumma...Ja kommer nog tjata om henne lääänge för hon har en stor plats i mitt   ..........fortfarande fasst jag har  Zeb och sen nytillskottet Enzo som bara får en större o större plats i mitt   ...Han är för ljuvlig att ha som hund och Zeb han är så otroligt duktig som storebror.

Annars har vi varit på kurs idag och det var toppen som vanligt...skönt när ljuset bara blir längre o längre tom ljust tills jag kommer hem.

Adelia o jag kompa idag härligt när man får kommentarer att det såg fint ut jättefina stegförflyttningar TACK A värmde gott       

Sen är jag jätteledsen pga utav andra orsaker som jag inte tänker skriva om här för då är ruljansen igång....Dem som behöver veta vet...Men en ganska tung dag sen blir det inte bättre utav att vissa människor sviker en när man tror att dem är ens vän.........  

 
 
adelia

adelia

12 mars 2011 00:04

Jag tycker ni har gjort stora framsteg,för det var ett tag sen vi två körde ihop:)Kul!Än en gång fina steg förflyttn.Även fjärren på slutet,när man säger rätt kommando,haha....
Ja man kan aldrig sluta o tjata om ens hundänglar det är klar att det finns kvar i ens hjärta det våre konstigt annars...
Ja man blir verkligen förvånad i bland,de man tror är ens vänner är helt enkelt bara främmande för en...usch inte kul då de sviker,tyvärr så blir det ju aldrig detsamma igen....det sätter sina spår...Kram på dig och du är iaf en riktigt godhjärtad människa ..Trevlig helg..

http://www.nogg.se/kungsvikstorpsbianca

Lotta

12 mars 2011 10:36

Stor Kram Adelia ....

 
Ingela

Ingela

12 mars 2011 00:48

Ett fint pass av er!!! Och vilken skillnad på fjärren. Tänk dig för bara med kommandon...
Och duktiga Enzo som låg i bilen tillsammans med Nike! Gick hur fint som helst! Hon tuggade inte ens på honom. Däremot såg jag honom terra Nike... Min stackars Guldhund! Men hon är ju ganska vänlig, hugger inte direkt.... Kram

http://www.ostanvindens.se

Lotta

12 mars 2011 10:36

ganska vänlig tycker hon är mycket snäll hund hihi trodde du inte Ingela va??Känns riktigt bra med passet igår kram kram

 
Ingen bild

Lorna

12 mars 2011 09:44

Saknaden finns där vare sig man vill eller ej. Skickar många styrke kramar till dig <3 Dom är både för saknaden och det andra som tynger dig. Kom ihåg en sak Lotta !! Du är en underbar person
Kramar i massor

Lotta

12 mars 2011 10:35

många kramar till dig också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards