Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Lotta - 26 mars 2011 13:26

        vilket är jätteskönt när man är ledig också...Fredagen började tidigt redan kl6 jag var jag uppe...skulle iväg tidigt för att träffa Stefan på Krauta för inköp utav kakel o klinker till köket,och jag hittade det jag ville ha,tror det blir jättebra.Sedan till Ikea först handla jag lite nytt till mig själv,behövde det.Sen in på Ikea hämtade ut presentkortet som man fick när man handlade kök,sedan var det bara att plocka i vagnen hade ju skrivit upp vad jag skulle ha,hittade tyvärr inte allt för det var lite rörigt med renoveringar så jag väntar nog ett tag innan jag åker igen,men jag fick med mycket hem iallafall.Väl hemma så var det bara att slänga på kaffet och byta om för det var kursdags,vet att det inte är det optimala att stressa men jag kände som att jag kommer när jag kommer.Glad att jag tog termobyxor kan jag lova för det var svinkallt blåste småjävlar och snöa gjorde det i ngra minuter ja vädret kan verkligen förändras fort.Men iallafall så körde vi individuellt första passet med skaer som inte funkar så bra,lite FF fjärr,och inkallningar gjorde jag då,tycker ändå att inkalln blir bättre med ändrad belöning.Inte bara jag nu för tiden som gillar att fika ,Adlia har också börjat att gilla det så vi tog en liten snabbpaus,sedan var det min tur med fröken,tog fjärren för hräomdagen når jag tränADE så kunde han inte stå,fick mycket bra tips till det hualigen det är mycket att komma ihåg.Efter det så var det fika för alla,alla tyckte det var kallt så vi var flera som drog oss hemåt efter det.Vart en liten pratsund vid bilarna med Carina o Sara,då vänder jag mig om för att hämta mina saker på plan då kör Ann Adelia o Lena FF med fröken som kommenderar härlig syn var det när alla körde samtidigt....    ...Fröken hade kameran med sig så jag bad henne ta lite bilder på Enzo,hon har så mycket bättre kamera än vad jag har blir så fina bilder pch det svarta blir bra också.Fick lite läxa på Enzo också så nu vet.. jag förstår inte varför man blir så larvig med valpar lite krav kan man ju allt ställa som sagt och han blir 17 v på söndag min lilla kille.Fredagen avslutades med god mat o ett glas rött och hör o häpna somnade innan kl21 nog rekord för min del.Vilket då gjorde att jag vaknade tidigt lördagmorgon men desto mer har jag hunnit idag.På morgonpromen gick både S o ja med hundarna tränade lite inkallningar med E och sitt stanna kvar gick bra.Lyckades gömma mig 2 ggr för E och han hittade mig efter lite om o men.Husse o Zeb lekte boll vilket Z uppskattar mycket..Och Z ficl ligga plATS MEDANS VI TRÄNADE inkallninagr på lilleman.Husse gick in och gjorde frukost då tog Z o jag vår första cykeltur för i år gick jättebra,skönt att han fick röra på sig ordentligt..Lite stretching när vi kom hem så var han trött o nöjd.Styrde  lite här hemma sedan så bada jag Z var bedrövligt vad han var smutsig...men nu luktar han gott och är fluffig i pälsen,ligger o gnager på märgben nu så hans dag är nog toppen.Får lite mat nu ska bli gott...ha en bra lördag alla.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards