Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Lotta - 9 mars 2011 20:38

ingela ringde på fm och sa att jag kunde komma på kurs på em idag,och jag hängde på.Hem efter ca 3 timmars jobb först,pojkarna var tysta när jag kom hem smög mig på dem,sov som grisar men Zebban hör mig ganska snart,lugn o sansad när jag kommer in för vill inte i längden bli överfallen utav 2 svarta,går riktigt bra tycker jag E han sätter sig ner och väntar på klapp...Sen ut kort sväng bara för att göra ifrån sig,E har så gott som blivit rumsren,händer det en olycka så beror det på oss människor att vi inte är med.Dem gånger dem varit själva typ 3 tim har inte gjort ngt inne ngn gång och det tar jag som att dem sover ändå när jag är borta.Håller på att ta bort ett mål mat för E också,går riktigt bra det med,magen sköter sig bra.Gav oss iväg framåt em,åkte skapligt så jag kunde gå en sväng med när jag kom fram.Vi fika en stund först,körde parvis jag o Z ihop med Malin o Sasha,vi skulle kommerdera oss igenom ett helt program i kl3,vi började tycker Z är med riktgit bra kontaken är super,lite ss i FF,och vändningar på stället fick jag nya verktyg utav Ingela,och märkte redan resultat innan jag åkte hem.Sitt u G,bra med ev ett litet dk vid kommando,inkallningen med enbart stanna bra också,rutan 1:a skicket super bra stanna jag missar väntar att Malin ska säga kommedra att jag ska lägga hunden,lägger hunden när jag kommer på att jag ska göra det själv,han lägger sig bra,jag blir kommenderad att gå framåt marsch då reser han på sig" skithunden" hihi gjorde om vart en skaplig men inte lika som 1:a innan han reste sig.Hopp Appen tror jag var bra hjälpte honom att hoppa tibax för vi använde det smala hindret,Metallen bra,vittringen bra också lite tugg  och ss vid avslut men mycket bra analys.Fjärren har vi kommit så långt mer än att jag står 50 cm ifrån,och skiftena funkar OM han lyssnar på om jag säger sitt el stå hm,nu fick jag nya saker i det också utav Ingela ska börja redan imorgon med det.E då jo då han var  med idag också,han leker med Skojskoj emellanåt,var med o fika inne i huset och sen ligger i bilen och han sover var gång jag kommer till bilen lillskrutten....Började regna innan vi åkte då vart det kallt så vi avsluta och drog oss hemåt trötta o belåtna.....Så glad i mina pojkar kan inte ha bättre hundar tror E kommer att bli en bra hund också       Imorgon kommer vårt kök puuuh då blir det rörigt här i ngra veckor kan jag tänka...men ska försöka hinna med ett pass med Z och E o Jag vi ska se om vi kan strosa runt i skogen en kortis.....Ha en bra kväll alla ska försöka ta med kameran också....ja imorgon alltså hihi

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards