Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

lite i min ensamhet

Av Lotta - 4 mars 2010 19:24

funderar man mycket,kan bli tungt ibland massa tankar far runt i huvudet...veckan som gått ja bara 4 dagr ännu har jag vrit ledig mycket,umgåtts mycket med Zeb på dagarna,vi har gått långa sköna promenader i kyla och sol,ganska trött nu på snön vill ha våååår.Sen har man lite dåligt samvete för att man inte tränar ngt,men ngt lite gör vi ändock på våra promenader...I tisdags var jag på förläsning med Kenth Svartberg var bra även som Ingela sa att man inte fick ngra aha upplevelseer så fick jag ändå lite så som att hm hur mycket fel gör man egentligen,sjönk självförtroende ett par steg till.Kan säga att jag har varit tveksam till om jag ska forsätta med lydnaden kännt mig så jvla misslyckad kan bero på mycket annat,men jag vet inte självförtroendet är inte på topp kan man väl säga och jag vet inte varför men känner mig så iallafall.Nu var det ju inte meningen med en deppblogg.....Konstigt är det iallafall,för ändå så längtar jag till fredag och Ingelakurs och få träffa alla trevliga människor igen  .Igår så dök Sussa upp med sina doggar och vi gick en promenad , dem fick leka av sig lite..."""".My best friend"""Sussa vad skulle jag göra utan henne....

Idag så har jag fått följa med Cecilia till skolan o fått mannikyr var lite skönt,handmassage fick jag också.Sen hem o käka lite sen iväg igen på möte ,2 timmar gick fort idag undrar om det var nya chefens förtjänst att hon inte bara stod o malde på.Nejhej nu sk ajag åka o hämta pizza Cecilia o jag ska vara lite onyttiga ikväll o bara mysa....hon o jag...

 
 
Ingela

Ingela

4 mars 2010 22:22

Men vännen! Det är klart du inte ska sluta! Med tanke på alla framsteg du har gjort i ert grundarbete under 2009 ska du se framåt! Klass 1-3 är ngt som kan passera med skavanker för det är lärotiden till elit! Du har en hund med potential och han har en förare med potential! Lotta!!!! Du får inte sluta. Du ska ju ta SE LCH med din fina pojke!!! Kramar till er

http://www.ostanvindens.se

 
Ingen bild

Thina o hundar

5 mars 2010 11:40

Lotta lotta lotta. Om du visste hur många gånger jag har haft dom tankarna. Speciellt denna årstiden. Du behöver positiv energi. Omge dej med sådant. Att träna i snö o kyla kan få dom negativa tankarna att sippra. Men jag är inte orolig bara den gula lyser så det blir grönt så kommer allt tillbaka ska du se. Peppkramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 2 juli 2014 07:30

Jahopp börjar om igen då!!! Debut och debut kan ju man ju prata om,gjorde ju en kl2 tävling i nov förra året med Enzo även att vi inte kunde den så den är utsuddad från vår tävling. Bestämde mig att starta i kl2 med Enzo allafall på vår klubb nu ...

Av Lotta - 3 juni 2014 20:00


 Bestämde mig för ett tag sedan att Zebban o jag skulle debutera i Elit hemma på vår klubb i slutet på maj,mestadels för att jag var tävlingssugen    Satte igång och tränade ngra ggr i veckan med dirregering och konskick gick ganska bra tycker jag....

Av Lotta - 11 maj 2014 20:34


Började Enzo och jag en viltspårkurs,hade tänkt på det länge har alltid tyckt att han varit duktig när vi spårat.Sen kände jag att jag ville ha ngt annat att göra än bara tävlingslydnad.För tanken är att jag ska starta Zeb i elit ngn gång i år,givetv...

Av Lotta - 8 februari 2014 19:04

Ja då var det ny månad,vad januari gick fort.Jag avsluta ju den med att vara sjuk en hel vecka,vet inte när jag var det senast faktiskt.Första jobbveckan avklarad mycket trött har jag varit,men det var fler på jobbet som sa att dem varit det efter de...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards