Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Lotta - 22 mars 2010 20:30

när man jobbar hela helgen..inte mycke annat än jobba äta o sova...men lite hann jag på lördfm...ett kort lydnandspass med fokus på FF o apporten,kan väl säga att fick inget flyt på FF,men apporten fick vi till bra inga tasslag utan fint upptag,körde även ing vilka var mycket bättre idag än sist::))).Gick sen in o träna upptag med vittringspinnen...hm första var inte bra,men tänkte nog till lite när belöning uteblev,bättre på slutet.Sen efter det fick jag för mig att träna lite med dummisar inomhus,han hämta o ingen tendens till att gå in i rummet  som han sprang förbi:::))).Sen gjorde vi höger/vänster/ut tecken har nog aldrig sett honom så koncentrerad,tur att vi bor stort (haha ja ibland så inte när jag ska städa)Han satte allafall allt inga knallningar eller ngt.Jättenöjd efter passet och Zebban nog med för han sov hela eftermiddagen.Söndagen flöt bara förbi jobba och sen en skön kvällspromenix, skönt att slänga sig i bingen med en bra bok..Nu e de måndagkväll och sitter o sneglar på Arn...Ska snart lägga mig med min braiga bok:::)))Imorgon ledig,noppa brynen och sen en efterlängtad promenad med Linda  

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards