Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Lotta - 24 mars 2009 10:23

Japp nu har jag ringt vetten,och sagt att dem får ta bort >ZEbbans knöl för de blir inget bättre,snarare tvärtom,mindre har den ju blivit men lukten usch o blä...Torsdag 2/4 kl 7.40 ska han läggas in,vilken lång dag det kommer att bli mattes plutt..

Tog med mig 1St dummi ut i morse,skulle egentligen åkt till Linda  idag o apporterat men ansåg att jag inte skulle hinna det,måste till stan och införskaffa ngt att ha på mig på lördag kan gärna inte komma i hundkläder haha de skulle va en syn.

Vilket fall så valla jag en ruta på 30x30 la ut dummisen,Jessie fick ta första för Zeb var alldeles för taggad pep ngt.Körde lite linjetag o markeringar med Jessie också och hon tyckte det var jättekul.

Zeb tur gjorde ngra fotförflyttningar innan han fick söka,och det gick ju inget bra sprang som en galning släppte och leta efter fler de va ju det han inte skulle göra utan direkt in.GRRRR,gjorde om och la bollen på andra sidan stigen o dummin på andra han trodde han skulle ta den ena men fick ta den andra gick bättre Jessie fick ta den andra.kopplade hundarna och gick vidare,när vi gått en bit till och jag lugnat ner mig,behöll kpplet på Zeb la ut boll 2ggr hämta o kom in med dummin ett par ggr hämta o kom in.La ut dummin flera ggr längre o längre ut till slut kanske 25m från mig hämta o kom in då var det klart.

Gick en bit till in på en stig la boll o dummi på varsin sida Zeb hämta dummi o Jessie boll perfekt avslut,gick hem o nu ska jag åka till stan.

bay bay see you later..........

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards