Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lotta - 6 mars 2009 10:36

skönt med fredag javisst för dem som e lediga,nej vARS ganska skönt ändå.Har ont i huvudet idag kommer säkert ifrån axlarna,har gått en långpromenad nu i morse,usch vilket grått o tråkigt väder,känns som jag skulle kunna gå o lägga mig o sova resten utav dagen,är ganska slut i både kropp o huvud just nu känns det som.Igår var Suss o Ann och lilla jag o träna på bruksa,skulle egentligen varit på möte med facket men det strula sig med hundarna,ingen skulle vara hemma på kvällen Stefan har ju sin träning på torsdagar,och jag vägrar att lämna hundarna igen när jag jobbat på dagen,så det fick bli lite träning för dem istället.Roligare javisst,gick ganska bra men det finns att putsa på el tom slipa med grovt papper på haha där fick jag till det.......Ngt som jag känner är positivt det är att Zebban är hos mig hela tiden,även hemma när vi möter andra hundar o människor.Sitter o väntar på att dem ska ringa från tandläkararen,Cecilia ringde från skolan o sa att gummisnoddarna hade lossnat,dem skulle ringt upp för 20minuter sen,ringde igen men jag står fortfarnde i kö sa dem då,kan jag missuppfattat tiden ja ja vet får se när dem ringer då.Idag ska vi på kurs hos Ingela på em bara 2ggr kvar,tråkigt det har varit så lärorikt att gå den här kursen fått så många aha upplevelser så det inte är klokt.

Ha de så skönt alla nära o kära så skrivs det säkert snart igen,har blivit riktigt bloggberoende inte bra tror jag,föresten vad spelar det för roll om jag sitter i soffan o bloggar el har blicken rakt fram o glor på tv-n på ngt som inte e intressant..Krammmmmmmmmm.

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards