Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Lotta - 10 mars 2009 21:04

Nu har jag anmält mig till vår lydnadsdebut 18/4 blir usch förstår inte att jag ger mig in i detta får liten klump i magen,men vet ju hur kul jag tycker att det är...6 år sen jag gjorde det hua mig...

Nu har vi en del att jobba på,gick ut idag och hade fokus på 3 moment,

 LF går väl så där,problemet är att hålla fokus hela tiden inte tappa koncentration...Läggandet gick jättebra idag la sig direkt 3/3,var nog underlaget i söndags.

PL:Låg tungt 1:a gången länge ca 90 sek,2:a gången började att titta på bollen bakom sig sa naä,tittade på mig igen efter ngra sek titta han igen och då gick jag tibax o la om,bättre fokus på mig då räckte med ca 1min fick då kamp med bollen.

APP:fungerar bra fick säga naä 1g när han titta på apporten efter det helt fokus på mig och tog app vid kommando.

Imorgon har vi hundkalas 11år fyller mattes gullehund,hon ska få kyckling o lammköttstårta mumsfillibamma säger hon....ha de gott folk!!!!

Av Lotta - 10 mars 2009 15:28

Ja alla böcker e ju inte kloka,men jag har varit det i allafall,nämde ju häromdagen om vår andra dator,att S fått radera allt i den jag vart så ledsen,men idag vart jag glad igen för jag hade brännt över dem på skiva allihopa både valpbilder Therese bal i 9:an och massor med andra kort,gud va glad jag vart för det,och har även suttit och gjort det med dem kort vi hade på den här datorn.Annars idag har det varit en lugn o skön dag,tog en skogsprom i morse,dem fick bara va idag o springa lösa ja Jessie med men jag fick säga åt henne på skarpen 2ggr för då var hon på väg till en åker 50m bort som det var fullt med gottigottgott på,tack snälla bonden för det.... skämt åsido,hon är fruktansvärt skitätarbenägen den där damen inte Zeb ja han kan äta om han råkar springa på det men åkern bryr han sig inte om.Tvungen att sätta in en bild på mina dogs Zeb e precis hemkommen hit och Jessie undrar fortfarande vad det är bråkstake som jag släpat hem.....PS:håll tummarna för Zeb o mig imorgon ska till vetten,han har en liten knöl på vänster sida som jag inte får bukt med och inte vet jag vad det är!!!!!DS...

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards