Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Lotta - 13 mars 2009 16:57

Kom hem på fm fikade o plockade undan lite skulle bhövt dammsuga,men det får mannen göra imorgon istället han har ju varit borta o loppat sig i ngra dagar.Armen blir faktist bättre utav salvan och sen lite piller också.Tränade lite FF i hallen gick väl ganska bra han var med o höll kontakt men satte sig lite snett,de e bara o träna träna...

Gick o la mig och låg o läste ett par timmar så skönt när det är tyst i huset ibland.Tog bilen bort till stora skogen och gick långrundan,hundarna fick springa lösa hela vägen,vi var ganska trötta när vi kom till bilen sen var ute i 2tim.Jessie skötte sig utmärkt inte en gång sprang hon iväg,Zebban höll sig också i närheten men han är ju mera vid i sitt springande och kommer på alla inkallningar,inte Jessie om hon har hittat ngt gott att äta.NU sitter jag o bara glor runt lite ska strax göra klart tacopajen sen till stan o hämta hem S,Therese o Madde ska med in till stan ikväll e de party för dem.Ha de gott så skrivs vi.......

Av Lotta - 13 mars 2009 07:25

Vakna tidigt,Stefan bortrest tomt i sängen,försökte få yngsta dottern att sova brevid mamma men icke sa nickeinte när man e 15½år gick inte det.Funderade ett tag att ta upp Zebban i sängen men naäää blir inte bra i slutändan,så jag fick sova sjäv med hundarna runt omkring mig på golvet.Idag blir det inte många knop,följa med Therese till doktorn nu på morgonen,sen ska jag bara gå och ögonshoppa lite kanske hittar jag ngt,e ute efter nya gardiner till gillestugan.Sen ska jag träna FF i hallen hemma tänkte jag.Bloggar säkert också lite mer under dagen,tur man har datorn när man e ensam.Prövade föresten Voltaren salvan igår kväll och det fungerade allafall under natten så vi får se...Krammm

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards