Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Lotta - 7 mars 2009 22:28

Ligger i sängen o skriver,vad skönt detvar att krypa ner mmm riktigt njuter..Idag skippa vi ren momentträning,tyckte det var länge sen vi gick ut och apportera,så jag tog ringen med dummis även kanindummisarna och gick ut,Zebban gick fot och satte honom lös medans jag la ut 6 dummisar i en slänt,han var duktig och satt kvar,det kunde han inte för typ 2mån sen,så det är bara framsteg där.Gick tibax och körde lite fot-träning,satte honom fot och skicka honom hade lagt ngra ganska nära kanten där vi stod,jag kan säga att kanin dummisarna kom in först hm undrar varför??Tyckte nog att han skötte sig mycket bättre idag en för ett litet tag sen,kom in med alla och bytte bara en gng.Sen gjorde jag dubbelmarkeringar men han missförstod mig vid förtsa skicket så det vart inget bra,gjorde om och då gick det bättre.La upp ngra dummisar på rad,tänkte att träna att gå fot utan att få ta ngn när vi gick förbi och framförallt ha fokus på mig,gick riktigt bra,bättre andra gngen,till slut så la jag ett närsök,tog första direkt och kom osatte sig framför mig,andra lite mer vid innan han fick upp vittringen på den som var kvar,riktigt nöjd när jag gick occh en nöjd hund också som sov hela eftermiddagen ja de brukar han inte ha ngra problem med,han e så lugn o fin inne så det är skönt.Sen har det varit jobb hela em,gick bra kom hem lagom till slutkampen i mellot,min favvo gick till globen iallfall Sahra...nej ni nu ska jag strax nanna kudden så jag orkar med morgondagen kramisar till er.....

Presentation


ZEB O ENZO

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Lotta o Zebbans gästbok

Jessie 1998-2010

  


Ovido - Quiz & Flashcards